Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2008 11:57 - Движещите сили
Автор: karanikolov Категория: Бизнес   
Прочетен: 3042 Коментари: 10 Гласове:
0



Човек може да успее почти във всичко,към което изпитва неограничен ентусиазъм
/ Чарлс Шваб /

“Думата ентусиазъм води началото си от гръцката дума enthous,която означава “вдъхновен”, и именно това се случва,когато сте изпълнени с ентусиазъм – вдъхновени сте.

Всичко се променя.

Цялото ви същество се изпълва със сила по един необясним начин и правите неща,  с увереността на човек,който не може да се провали. Очите ви блестят, думите ви са силни,дребните ежедневни проблеми и досадни източници на раздразнение се отхвърлят бързо и без усилие.

Още повече – хората,които контактуват с вас също усещат ентусиазма ви. Те са привлечени от него. Той е заразителен и почти винаги има магическата способност да въздейства на хората,които са около вас “
 / Джон Кехоу /

“Изпитвал съм това чувство през всеки етап на кариерата си. Така започвам всеки успешен проект. Считам вълнението за знак. Ако не го изпитам,отминавам дадената възможност,дори и да се размина с големи печалби.

Ентусиазмът ми ме кара и да се уча.

Иска ми се животът ми да протече така,че всеки ден от него да е пълен с открития. Често си мисля “Какво ли ще науча днес?” Чудесно е да започваш деня с такава мисъл.Учейки,аз се чувствам прекрасно,чувствам се тонизиран, енергичен, пълен с живот.”
/ Доналд Тръмп /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   сили,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bovari - Сигурно е нескромно да правя
15.06.2008 22:35
"бележки" върху цитираните авторитети, но...бих казала, изхождайки от собствен опит, че ентусиазмът има магическа сила САМО когато си обкръжен от човеци, които са настроени на твоята мисловна вълна, или поне гледате в една посока. Другото е изтощително.:))) Това е всъщност една от причините да пребивавам в блог.бг. :)))
цитирай
2. karanikolov - Наистина,
16.06.2008 15:46
изтощително е. А и понякога хората възприемат тази твоя енергия като атака срещу тях. Може би-защото по погрешен начин е предадена. Или просто се стряскат от мощта на движението.
На мен обаче ми е приятно - и да го получавам, и да излъчвам.
:)
цитирай
3. galina1 - Доналд Тръпм,...
17.06.2008 18:40
много често присъства и при мен като цитиране
Твоята мисъл от него: "Иска ми се животът ми да протече така,че всеки ден от него да е пълен с открития. Често си мисля “Какво ли ще науча днес?” Чудесно е да започваш деня с такава мисъл.Учейки,аз се чувствам прекрасно,чувствам се тонизиран, енергичен, пълен с живот.”
/ Доналд Тръмп /" ми хареса. Много е важно денят ти да е напълно нов когато сутрин се събудаш. Мисълта ти да започва отначало и всичко старо да е зад гърба ти. Само така човек продължава напред стига да е напълно наясно със себе си. Много е приятно новият ден да започне на чисто.Така си по-спокоен, а и ако и научиш поне мъничко от него си и по-доволен. Хората имат способността да могат да ти повдигнат настроението и такива, които да отричат постоянно нещо, към което се стремиш. }}}
цитирай
4. valsodar - Интерсни наблюдения
17.06.2008 23:18
Дали ентусиазъм или мерак, няма значение как ще го наречем, но важното е едно - Ако ти не си повярваш, как може да искаш да ти повярват другите ? :)
цитирай
5. galina1 - Това което каза...
18.06.2008 00:54
валсодар е точно така и точно това влизаше и в отговора ми. Когато сутрин си отвориш очите, да нямаш терзания от миналия ден. Да си научил нещо ново и това да те допълва. Да можеш спокойно и уверено да излезеш сред хората именно защото си вярваш и нямаш нищо, което да може да те накара да гориш на кладата. Последните думи са може би пресилени, но именно това имах предвид когато казах, че трябва да си наясно със себе си. Ти може би имаш предвид последните две изречения от това което съм писала. Моето пояснение спрямо тях е следното: Не трябва да слушаш някой който ти дава съвет за нещо, а ти вече имаш отговор взет самостоятелно и те удовлетворява. А тези които могат да ти бъдат спънка при всички положения има начин да я преодолееш. Понякога е трудно, но си заслужава труда да минеш на другия бряг и да преплуваш и преминеш през бурята, защото си го постигнал сам. Много често чувам репликите "Аз не вярвам на мене си, камо ли на други хора." Явно нещата потъват, след като човек не вярва на себе си. Това значи, че интересът не е в него и просто преминава през улицата без да погледне и светофара. Това е опасно. }}}
цитирай
6. elineli - EL :)))
18.06.2008 21:46
Позитивизма на Кехоу...."съзнанието твори действителността"...па макар и подсъзнателно допълвам аз(която съм никоя).Все едно.Ефектът е многозначителен и обнадеждаващ.Поздрави за размислите, които провокира поста ти :)))))))А,за 2 !!!
цитирай
7. karanikolov - А навика?
20.06.2008 16:47
Мисля си,че проблема е в бързото охлаждане на ентусиазма.
"Да откажа цигарите? Лесна работа! Знаеш ли колко пъти съм го правил!?"
Някак, след ново начало, имаме една тенденция да се върнем при старото-при старите навици, хора, работа.
Независимо дали началото е било неуспешно или успешно.
цитирай
8. victoriavselena - Точно това е въпросът:
20.06.2008 20:14
Какво превръща случайния успех в постоянен? Коя е тази сила, която ще ни поддържа, след като първоначалния ентусиазъм намалее?
Това е като разликата да си влюбен и да обичаш (има хубаво обяснение в книгата "Изкуството да бъдаш бог". Всяка истинска промяна е еволюционен процес и изисква време, работа,дисциплина, търпение. Успех.
Винаги ми е било интересно защо ни е по-лесно да се върнем на местата, където не ни е било толкова хубаво и рядко се връщаме там, където ни е хубаво?
цитирай
9. karanikolov - Постоянството.
20.06.2008 21:23
Според мен то превръща случайността в нормалност.
Едисон е направил около 10 000 опита докато открие ел.крушка,като предполагам следващия е бил по-съвършен от предишния.
Непознатото е пълно с неизвестности. Там сме чужди и обикновено - доста слаби,през дъъългото начало.
И се сещаме,че камъка си тежал на мястото.
И се вкаменяваме.
:)))
цитирай
10. zaro - чудесен блог
17.07.2008 11:30
Ентусиазма е чудно нещо. Жалко, че в нашия език му се е прикачила една окраска... "я па тоя к'во се е ентусиазирал"... или "а бе, ентусиазирал се е сина нещо, ама няма да стане неговата работа"... и т.н... и т.н... А ентусиазма често е огниво за успехите...
Чудесен блог. Браво за ентусиазма!
Захари

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: karanikolov
Категория: Бизнес
Прочетен: 319753
Постинги: 103
Коментари: 308
Гласове: 4873
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930