Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 11:17 - Удоволствието създава Светлото бъдеще
Автор: karanikolov Категория: Бизнес   
Прочетен: 8187 Коментари: 33 Гласове:
1



Гледах по АNIMAL крокодили,в любовен период.
Мъжките си извоювали територии на брега и чакат. Женската минава и "си говори" поотделно с всеки.
Накрая с един разговора й "потръгна".  И тези 6-метрови зъбати крепости почнаха да издават едни нежни звуци,едни бълбукания невинни,един фин танц на телата.
Коментатора каза,че това било само любовна игра.За чифтосването било рано.

Тези примитивни същества,непроменени милиони години, с мозък колкото орех - те държат потомството им да бъде създадено с позитивни емоции.

Прехвърлих през главата си миналите клиенти и казуси.
Изводът се наложи:
Когато и докогато съм работил с удоволствие по даден казус - съм имал успех.
И нещата са се развивали добре,и клиентите са оставали доволни и се връщат пак.
 

"Всичко започва и свършва с теб" и в песента:
 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - Професията ти никак не е лесна. Тя ...
02.05.2009 12:47
Професията ти никак не е лесна.Тя май повече с лошото е свързана, отколкото с доброто.
Какъв трябва да е казуса, че да ти носи удовоствие?
цитирай
2. karanikolov - Това е интересното при нас:
02.05.2009 13:03
Лошото може да преобразуваш в добро.
Рухналата сграда да премахнеш - и да сътвориш нещо модерно,удобно,Впечатляващо.
Което ще служи на хората години.

Ясна дефиниция нямам.Конкретиката решава. Но обикновено:
-Трябва да изглежда чист. Със защита на престъпници изключително рядко се захващам;
- Да е оплетен.Решението да не стане ясно на момента;
- Противника да изглежда силен и борбен;
- Клиента да е енергичен и да иска резултата силно;
- Хонорара трябва да е добър.
:)
цитирай
3. lubopitstvo - Не дай боже, ако ми се наложи и мога да ...
02.05.2009 13:23
Не дай боже, ако ми се наложи и мога да си те позволя, ще се обадя :)

И да, прав си, сигурно е на принципа:едно нещо, за да се оправи първо трябва да се разруши.
цитирай
4. karanikolov - Всъщност "разрушаването" при нас по-често е "заменяне"
02.05.2009 13:40
Отношения,които са били регламентирани,или наложени-се оказват Несправедливи, или незаконни, или неоптимални - И ние ги преобразуваме.
Понякога изцяло заменяме старото,понякога частично.
:)
цитирай
5. ivesa - Добрто настроение зарежда работната среда с добра атмосфера
02.05.2009 14:42
Не се учудвам на получените позитивни резултати от свършената работа.Когато се работи с удоволствие,работата спори.Поздрави!:)))
цитирай
6. yuliya2006 - Кар, според тибетските мъдреци ...
02.05.2009 22:09
Кар, според тибетските мъдреци един от седемте закона на успеха е закона за най-малкото усилие

Разумът на природата функционира без всякакво усилие...с безгрижие, хармония и любов
И впрягайки силите на хармонията, радостта и любовта, ние с лекота създаваме успеха и благополучие

Аз вярвам в тази истина, защото я откривам в живота
Страхотен си с темите и аз все при теб
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. karanikolov - "Само с голямо усилие се променява дрехата ми;
03.05.2009 10:39
Тя ме стяга както яката на хитона ми."
Йов 30:18
цитирай
8. cornflower - Тъкмо
03.05.2009 12:58
съм на адвокатски вълни..
Чета книгата на добричкия адвокат Пенчо Иванов - "Два казуса и много съдби" и вероятно ще постна тук нещо за нея..
Много съм впечатлена от автора - един истински добруджанец, един многострадалец..
цитирай
9. karanikolov - Cornflower,
03.05.2009 13:34
Знаеш ли,преди време чух от адв.МАРКОВСКИ, че голямо влияние върху него,на млади години, оказал "ПАЛАТА N 6" на Чехов.
Намерих и прочетох разказа и се убедих,че никога не можеш да си сигурен къде е дъното. Надолу е също толкова безмерно - колкото и Нагоре.

Но за разлика от Марковски,който след Чехов се концентрира върху наказателното право, и е един от най-добрите, то аз категорично обърнах гръб на
криминалната престъпност.

Интересно е: От едно и също нещо -различни резултати.
:)
цитирай
10. julia13 - !!!!!
03.05.2009 17:53
"Благото на адвоката се гради вурху нещастието на клиента му". Цитата не е мой, но е мъдър!
Весели, свежи и релаксиращи празнични дни!
цитирай
11. karanikolov - julia13
03.05.2009 18:59
Върху ЩАСТИЕТО на клиента се гради.
При нас идват много хора и Преди да направят каквото и да било - за да са сигурни,че ще е издържано юридически.

Въобще не е и задължително да ползваш адвокат.
Всичко можеш да правиш сама.

Ние сме като лекарите - помагаме на хора в беда, когато ни потърсят те.
цитирай
12. karanikolov - Така помагат и:
03.05.2009 19:34
Продавачите на храна - купуваш си от тях ,след като не можеш да си произведеш хляб,сирене и т.н...
Затова си купуваш Всичко - и лекарства, и дрехи.
И ако не го направиш - ще умреш гладен,или от студ, или от болести.

Но това не значи,поне според мен - че тяхното щастие се гради върху чуждото нещастие.
цитирай
13. julia13 - Съжалявам
03.05.2009 20:21
Поднасям своите извинения на karanikolov, просто.....както и да е!
Съжалявам!
цитирай
14. karanikolov - Julia13 Няма проблем
03.05.2009 20:43
Тази мисъл съществува,някои вярват в нея и не е лошо да се разсъждава върху нея.
Истината се появява - в диалога на различните.
:)
цитирай
15. kleopatrasv - Удоволствие е да си доставяш удоволствие !
08.05.2009 17:26
Там в съдебната зала трябва да си много добър оратор .Никога да не говориш изкъсо , но все пак да се връщаш в изходнато точка винаги , когато трябва да нопомняш нещо. Увода да ти служи винаги за трамплин , а заключението ти за безспорен ФАКТ.
Говори така , че целата зала да спре да диша и да забрави къде се намира и коя е жертвата. Акцентувай винаги много образно , ако трябва да отвлечеш вниманието .Винаги наблягай точно на тези думи , които не искаш да подчертаваш умишлено. Помни , че делото печели не невинният - а по- добрият адвокат !
Накрая настава гробна тишина и съдията се опомня след 2 минути . Владееш ли техниката си безспорния фаворит . Дишай само равномерно пред трибуната като при мерената реч в стиховете.

Поздрави от мен !
цитирай
16. kleopatrasv - karanikolov -
08.05.2009 17:29
Поезията е дисциплина на ума и фитнес за душата !
Почни да пишеш стихове !
цитирай
17. karanikolov - Kleopatra,
08.05.2009 18:03
Проблема е,че съдията,след като се опомни - и почва да мисли.
И може да достигне до извода на ПЛУТАРХ от "Успоредни животописи" - че добрия оратор не винаги е умен.
:)))

Но аз съм напълно съгласен с теб - за поезията, и необходимостта да се изразяваме Цветно, Увличащо, да създаваме у хората Дълбоки и Красиви чувства и усещания.

Може би и прозата дава възможности за изява, не мислиш ли?
:)
цитирай
18. kleopatrasv - 17. karanikolov
09.05.2009 08:01
Не се и сэмнявам за прозата - всеки сам избира и решава полето за изява .Поздрави и усмихнат да е денят ти !
цитирай
19. karanikolov - Знаеш ли,мисля си....
09.05.2009 08:09
Не е ли малко скучно в поезията,и самотно..

При вас няма спорове, няма диалог някак.

Когато публикува стих поета получва или сто букета, или сто трънки и това е.
Не се анализира мисълта,становището, а способността да пише..

Не е ли така?
цитирай
20. kleopatrasv - 19. karanikolov
09.05.2009 09:25
Не бих казала , че е скучно. Представи си и отсрещната страна - поет и разговора в рими. Нсъщност мисли и разсъждения всеки може да прави и то в писмено и говоримо.
цитирай
21. karanikolov - :)
09.05.2009 09:54
Да,права си,като произведение на Шекспир.
цитирай
22. анонимен - Магдалена - Съни
09.05.2009 10:53
Никога не може да има истинско удоволствие там, където удоволствието се превръща в занаят.
За мен удоволствието е отдих за образования и трудолюбив човек и единственото занимание за безделника и невежата.
цитирай
23. karanikolov - Магдалена,
09.05.2009 11:05
Така или иначе - ние следва да правим нещо през тези 24 часа на денонощието.

Ако от нещата ,които ни създават удоволствие се издържаме би било чудесно,не мислиш ли?

Всъщност - ние може би малко изследваме "другите" възможности , с които да си създаваме Усмивки.
И пари с усмивки.

Доверяваме се на инстинктите си, или на опита на "другите", голяма част от които също са доверявали на предишни и така:
"В това село хората с поколения са правели едно и също,и нищо не е било различно от предишното,и Никой не е бил различен от предишния"
цитирай
24. merita - В поста си ни даваш примел как едни ...
09.05.2009 17:15
В поста си ни даваш примел как едни животни успяват да предадат едно на друго това върховно чувство наречено любов .Различните фасетки на тази дума ме карат да осъзная една простичка истина , че любовта може всичко.Има обаче едно условие и това е тя да идва от сърцето.Шаблонно звучи , знам но не знам как по друг начин да го кажа.Особено в професия като твоята а и като моята , където човека е обекта на който даваме продукта на труда си изисква любов.Може и да ми се смееш но това е много важно за мен в професията.Искрено да си загрижен а не само професионално.Личната ангажираност те прави още по ценен и е гаранция за успех в повечето случаи.Поздрав!
цитирай
25. karanikolov - Мerita,
09.05.2009 17:29
При искрена загриженост просто разсъждваш по друг начин : по-силно си настроен за положително развитие на казуса.
Наистина Искаш тогава.
цитирай
26. dialog - аз знам, че за да ми достави нещо удоволствие,
09.05.2009 20:16
трябва да го обичам. За това, ако си обичаш професията, ако обичаш хората, на които помагаш тогава ще ти е много по-лесно да си доставиш удоволствие и в работно време няма нужда да чакаш почивните дни.
цитирай
27. karanikolov - dialog,
09.05.2009 20:29
A ти откри ли своето ?
цитирай
28. dialog - да но са няколко
11.05.2009 13:25
има доста неща, които ми причиняват удоволствие и аз си ги върша.
цитирай
29. doriana - Колега, не винаги можеш да работиш ...
18.05.2009 12:05
Колега, не винаги можеш да работиш казуса с удоволствие, особено ако трябва да събереш разпръснатите кости на самоубиец, скочил от 12я етаж, или да защитаваш изнасилвач, блудствал с 9 годишно момче, което е добарал в парка докато си пускало хвърчилото.
Ако от това започваме да получаваме удоволствие, значи нещо много яко се е объркало вътре в нас!!!
С най-добри чувства!
цитирай
30. karanikolov - Според мен имаш възможност за избор
18.05.2009 12:29
Ако работата като следовател,включително нещата, които си длъжен да видиш - ти действат прекалено зле - не е проблем да си подадеш оставката.
Това бе и една от причините за моята.

А адвоката има право да откаже всеки клиент.
Аз отказвам,и други го правят.
цитирай
31. snejkata - ot snejkata
03.06.2009 13:13
Знаеш ли-интересно ми е....понакога се чудя/нищо лично-въпрос/-малко са адвокатите,които подбирателно практикуват професията си.В твоя "занаят" преобладава житейската утайка и твоята нелека задача е да я изчистиш до прозрачност/до доказване на обратното/ или да докажеш виновност,което не е в твой интерес,защото губиш от контингента си,който ти осигурява жизнения стандарт.Езикът ми звучи грубо,но това са истинските неща.Питам се в такива моменти,поемайки случай за който си наясно,че диагнозата е виновност/защото рутината ти дава ареал на предположения близки до 100%-вото заключениуе/-как поемаш случая и кое чувство преобладава.Кое натежава на везната-съвестта да откажеш на клиента,обязаностите ти като професионалист и човек чиято професия е свързана с печелене на пари от всякакви казуси и случаи или това да доведеш нещата до край с пълна победа?Неудобен въпрос,но.....ако искаш може и да не ми отговаряш-с две думи ако спечелиш дело,което за други адвокати е загубено предварително,/защото клиента е много загазил/после изпитваш ли душевни угризения?!
цитирай
32. karanikolov - :)
03.06.2009 13:43
Правя уговорка,че с криминални престъпници не се занимавам - крадци,изнасилвачи.... И като вземем предвид това,то:

Всъщност - проблемите са два:

1. Да кажеш истината на клиента.
И ако прецениш,че може да намалиш потенциалните вреди, които клиента би понесъл, и клиента се съгласи на този подход - действаш.

2. Да играеш честно.
Без подкупи,фалшификации,заплахи и т.н....
Вярно е,че адвокат губи спечелено дело,или обратното. Но правилата са за всички.

Всъщност - винаги преди да поема случай го проучвам и си отговарям на въпроса:
"Морално ли е това, не злоупотребяваш ли с положението, ти би ли направил сам такова и как ще се чувстваш ако по отношение на теб го направят".

Имах обаче 2 случая,когато се оказвах "адвокат на дявола", но го разбирах чак в напреднала фаза на процеса, когато вече бях спечелил делата.
Гадно се чувства тогава човек.Много омърсен.


цитирай
33. snejkata - ot snejkata
03.06.2009 15:53
Брлагодаря ти за честния и изчерпателен отговор!Това е....в една такава професия /за жалост /винаги може да бъдеш и наскърбен
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: karanikolov
Категория: Бизнес
Прочетен: 319920
Постинги: 103
Коментари: 308
Гласове: 4873
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930